Meet&Learn vol. 30: Branding lekcie pre zakladateľov a marketérov

Prídite na stretnutie s jedným z najuznávanejších tvorcov reklamy a brandingu v Európe, Michalom Pastierom z GoBigname na tému Branding lekcie pre zakladateľov a marketérov z viac ako 250 brandingových projektov.

V tejto prezentácii vám Michal a Tomáš ukážu 10 základov, ktoré vydestilovali z viac ako 250 uvedení značiek na trh za 15 rokov ich pôsobnosti. Naučte sa princípy, kľúčové lekcie a pozrite si príklady úspešných startupov a scale-upov, ktoré môžu rásť nielen na svojich trhoch, ale sú atraktívne aj globálne.

Témy o ktorých sa budeme rozprávať a nezabudnite si pripraviť otázky:

  • Aké najdrahšie chyby robia firmy v marketingu?

  • Aké sú kľúčové faktory rastu značky?

  • Ako si vybrať vaše brand codes?

  • Ktorá časť brandingu má najväčší vplyv na podiel na trhu?

  • Ktorá časť brandingu zvyšuje možnosť získania nových zákazníkov?

Kedy? 28.11.2023, 16:30 - 18:30

Kde? Websupport, CBC 3, Karadžičova 12, Bratislava

Forma semináru: Diskusia s networkingom

O GoBigname:

Za posledných 11 rokov vytvoril tím GoBigname viac ako 250 názvov značiek, stratégií značiek a vizuálnych identít. Od fintech startupov cez výrobné spoločnosti, e-commerce, módne či farmaceutické spoločnosti až po globálnych korporátnych hráčov. Vďaka našim skúsenostiam s rozličnými prostrediami a odvetviami podnikania vieme vášmu biznisu porozumieť rýchlo a do hĺbky.

Šetrite čas, využite našu expertízu a získajte finálnu verziu názvu v procese získavania ochrannej známky už v priebehu niekoľkých týždňov. Naše procesy na tvorbu názvov pre firmy a produkty prinášajú úspešné výsledky bez nutnosti trávenia nekonečných hodín na calloch a workshopoch.

O spíkrovi:

Michal sa objavil na obálke Forbes a Google a Financial Times ho vybrali medzi 100 najinovatívnejších ľudí. S viac ako 200 kreatívnymi oceneniami je jedným z najuznávanejších tvorcov reklamy a brandingu v Európe (Od Gold Euro Effie po Cyber Young Lion). So svojím tímom pracoval na značke EXPONEA od nultého dňa do trhovej hodnoty 300 miliónov eur za 5 rokov. Pomohol s rebrandingom BBG pre 28 krajín, SLIDO pre 45 miliónov používateľov a mnohými ďalšími. Je tiež autorom skutočného bestselleru: Žltá kniha budovania značky, ktorá sa len pár hodín po spustení predaja stala najpredávanejšou knihou v regióne.

Previous
Previous

Hopero event a SAPIE vianočný večierok

Next
Next

Meet&Learn vol. 29: GDPR pre dummies a ako sa nedostať do problémov